Naše kampanje
Torta za dvoje
Festival krafni
Uskršnje dobrote
Torta mjeseca
Slatki početak školske godine
Adventski kalendar
Festival krafni
Pekare Tušak kao i svake godine povodom Fašnika, pripremile su svježe krafne s ljubavlju u velikom broju. Tom prilikom, uz dobro poznate okuse čokolade i marelice, napravljene su po prvi put krafne s novim okusom vanilije.
Svakog kupca 10 krafni nagradili smo s 2 krafne gratis, a povodom Festivala krafni vrijedila je posebna cijena od samo 2 kune.
Od 1998. godine stvaramo zajedno s našim sugrađanima, pekarima, bakama, mamama okuse i recepture koje su našle put do vašeg stola. Već duže vrijeme tražimo izvornu recepturu kruha svih kruhova. S ponosom predstavljamo Lički kruh, jedini pravi.
Na našim policama postao je dostupan od 04. ožujka po promotivnim cijenama. Od tada, Lički kruh postao je trilogija sačinjena od Izvornog ličkog kruha, Ličkog kruha 5 sjemenki i Ličkog kukuruznog kruha. Miješeni s hrvatskim brašnom iz Slavonije, bez aditiva. Kruh koji se ne odmrzava nego stvara svake zore za vas. S ljubavlju stvoren za svako nepce.
Torta za dvoje
Povodom Valentinova, u mjesecu ljubavi odlučili smo pokazati ljubav prema svim našim kupcima koji svakog dana kupuju svježe proizvode kod nas. Odlučili smo napraviti našu najveću akciju darivanja do sada i podijeliti čak 100 torti, a svaki 100. kupac bio je dobitnik.
Na svečanoj podjeli, sretni dobitnici mogli su preuzeti svoju Tortu za dvoje prigodnog dizajna, a torta je kasnije dobila ime Stella kroz priču o dječjoj darežljivosti i ljubavi i postala stalan dio našeg asortimana.
Torta mjeseca
U svibnju 2022. pokrenuta je nova kampanja koja je imala za cilj približiti Vam sve različite vrste naših torti, a ujedno Vam omogućiti najbolju cijenu po kojoj se možete zasladiti.
Torta mjeseca svakog mjeseca donosi jedan od naših brojnih okusa po promotivnoj cijeni kako bi baš svakog mjeseca mogli uživati u novom proizvodu. Kampanja je započela našom klasičnom i mnogima omiljenom Ferrero tortom, a već idućeg mjeseca pod svjetlima reflektora našla se potpuno nova Premium pistacio torta koja je brzo postala favorit.
Osim promotivne cijene, kraj svakog mjeseca obilježen je nagradnom igrom na društvenim mrežama gdje jedan sretan dobitnik ima priliku osvojiti našu tortu mjeseca.
Festival bureka bio je naziv za kampanju kojom smo odlučili malo pažnje skrenuti na naše partnere, bez čijih sastojaka naši bureci ne bi bili vrhunski kakvi jesu, ali i na naše djelatnice koje svakog dana predano mijese svježe tijesto za burek kako bi bureci uvijek bili svježi, a ne odmrznuti.
Kroz kampanju smo istaknuli Siranu Vedrine, Mesnicu Cesarica i naše partnere iz Ravnih kotara od kojih dobivamo najkvalitetniji sir, meso i jabuke za naše bureke.
Uskršnje dobrote
Uskrs, blagdan radosti i svjetlosti, blagdan za koji smo se i mi u Tušak pekarama pripremili da bi za vašim obiteljskim stolom uživali uz tradicionalne proizvode ručno pripremljene u našoj pekari. Kako bi to
omogućili, naše najpopularnije uskršnje proizvode, odnosni obiteljsku pincu s maslacem, Premium pincu s maslacem i grožđicama i Uskršnju pletenicu, mogli ste uoči Uskrsa pronaći po promotivnim cijenama i naručiti svoj primjerak unaprijed kako bi bilo sigurni da ćete imati svježe pince i pletenice na Uskrsnom stolu.
Slatki početak školske godine
Svaki početak je težak, a to najbolje znaju naši školarci koji tek kreću u školu, ali nije jednostavno ni onima koji počinju novi razred i novo poglavlje svog školovanja. Za pokazati najveće kvalitete i za dobro
učenje, ključno je imati dovoljno energije. Stoga smo za početak školske godine našim školarcima uljepšali dan promotivnim cijenama njihove najdraže školske užine – krafni svih vrsta.
Uz to, ova školska godina bila je novi početak i za naš kiosk u Gimnaziji u Gospiću ‘’Petica’’ koji je osvanuo u novom ruhu.
Adventski kalendar
Vrijeme darivanja i dijeljenja odlučili smo obilježiti našom najvećom kampanjom putem društvenih mreža do sada i napravili naš vlastiti Adventski kalendar.
Svakog dana naši pratitelji odgovarali su na naše pitalice pokušavajući pogoditi koja torta se skriva iza prozorčića našeg Adventskog kalendara i tako dobivali priliku za osvajanje svoje torte. Svaki dan dijelila se po jedna torta što znači da smo podijelili ukupno 24 torte, a među njima 13 različitih vrsta!
Broj sudionika premašio je sva naša očekivanja i na našim društvenim mrežama cijelog prosinca vladao je pravi božićni ugođaj.
Pratite naše kampanje i društvene mreže

